Klachtenregeling
Uw mening telt
Wij zijn altijd op zoek naar manieren om onze dienstverlening te verbeteren. Natuurlijk staat u als klant daarbij centraal. Uw mening is dan ook erg belangrijk voor ons. Heeft u een suggestie om onze service- en dienstverlening te verbeteren? Dan horen we dat graag van u.
U heeft een klacht, wat nu?
Vervelend dat u een klacht heeft. Wij vinden het belangrijk van u te horen als u niet tevreden bent. Wij nemen een klacht altijd serieus en gaan direct aan de slag om uw klacht samen met u op te lossen. U kunt uw klacht persoonlijk, telefonisch of per e-mail aan ons melden. U krijgt altijd zo spoedig mogelijk, in ieder geval binnen 6 weken, een reactie van ons, waarin we zullen aangeven hoe we u klacht in behandeling zullen nemen.
Klik op contact voor de contactgegevens.
Klachten en geschillenregeling
Komen we er samen niet uit, dan kunt u zich richten tot de externe klachtencommissie van de onafhankelijke klachtenregeling en door VWS erkende geschillencommissie “erisietsmisgaan”.
Verder informatie over deze commissie en over het indienen van een klacht kunt u vinden op www.erisietsmisgegaan.nl.