Klachtenregeling – Amersfoort

Mediplus Eemland

Mediplus Eemland

Mediplus, een erkend medisch speciaalzaak, is een samenwerkingsverband van twaalf apotheken in Amersfoort en Leusden. Mediplus heeft zich een belangrijke plaats verworven op het gebied van medische artikelen, sportverzorging en zorg.

Onze producten
Header afbeelding

Welkom bij Mediplus

De filosofie van het bedrijf is naast het leveren van een goed product, streven naar een juiste advisering en optimale productbegeleiding. Als cliƫnt van een aangesloten apotheek betekent dit dat u uw medische hulpmiddelen via Mediplus kunt betrekken.

Klachtenregeling

Uw mening telt

Wij zijn altijd op zoek naar manieren om onze dienstverlening te verbeteren. Natuurlijk staat u als klant daarbij centraal. Uw mening is dan ook erg belangrijk voor ons. Heeft u een suggestie om onze service- en dienstverlening te verbeteren? Dan horen we dat graag van u.

U heeft een klacht, wat nu?

Vervelend dat u een klacht heeft. Wij vinden het belangrijk van u te horen als u niet tevreden bent. Wij nemen een klacht altijd serieus en gaan direct aan de slag om uw klacht samen met u op te lossen. U kunt uw klacht persoonlijk, telefonisch of per e-mail aan ons melden. U krijgt altijd zo spoedig mogelijk, in ieder geval binnen 6 weken, een reactie van ons, waarin we zullen aangeven hoe we u klacht in behandeling zullen nemen.

Klik op contact voor de contactgegevens.

Klachten en geschillenregeling

Komen we er samen niet uit, dan kunt u zich richten tot de externe klachtencommissie van de ECKG. (Stichting Expertisecentrum Klacht- en gezondheidsrecht)

Mediplus heeft een klachtenfunctionaris die u, indien u dat wenst, kan ondersteunen bij het indienen van uw klacht. De procedure is te vinden op de website: https:/www.eckg.nl/